Cel zajęć: Przedstawienie praktycznego zastosowania Trello jako narzędzia wspierającego organizację pracy i zarządzanie zadaniami, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Paweł, dyrektor firmy GILBRA, która „łamie stereotypy” i produkuje meble na czas, a także prezes Forum Przedsiębiorczości Polskiej "Korona" na Litwie, podzieli się swoimi doświadczeniami i skutecznymi przykładami wykorzystania Trello.
Opis zajęć: Masz „milion spraw na głowie” i potrzebujesz sposobu, by ogarnąć chaos? A może chcesz usprawnić komunikację w zespole bez codziennych pytań? W trakcie warsztatu dowiesz się, jak Trello może pomóc uporządkować Twoje życie zawodowe i osobiste. Paweł, który na co dzień zarządza zespołem, deleguje zadania i znajduje czas dla rodziny, pokaże, jak używa Trello, aby:
Dodatkowo: Paweł pokaże, jak efektywnie zaplanować dzień, koncentrując się na tym, co naprawdę istotne, i nie przejmować się mniej ważnymi sprawami.
Jeśli chcesz lepiej zorganizować swój czas, zarządzać zadaniami i usprawnić komunikację, dołącz do nas!
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.